آیا درمانی به جای دیالیز به نارسایی کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی به جای دیالیز به نارسایی کلیه وجود دارد

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، اگر آنها می توانند کلیه از بدتر را متوقف کند، آنها را دیالیز در گذشته انجام دهند. علاوه بر این، دیالیز می تواند عملکرد کلیه تعمیر نیست، و آن را باعث حجم کمتر ادرار، بیماری های قلبی، پوست خارش و دیگر بیماری ها. در حالی که، آیا درمانی به جای دیالیز به نارسایی کلیه وجود دارد؟
در بسیاری از کشورها، زمانی که سطح کراتینین می رسد تا 5.2، پزشکان بیماران انجام دیالیز نشان می دهد. و اگر عملکرد کلیه بیش از 50٪ است، علائم ناپدید می شوند و بیماران می توانند یک زندگی عادی زندگی می کنند. به طوری که، بهترین راه به جای دیالیز به نارسایی کلیه است که به بهبود عملکرد کلیه.
و پس از آن، چگونه به بهبود عملکرد کلیه برای بیماران نارسایی کلیه؟
سم از بین بردن درمان.
سم از بین بردن درمانی استفاده می شود برای انجام رسوبات تمام سمی از بدن است. به عنوان یک نتیجه، کلیه خواهد شد از آسیب متوقف شد، و از آن مفید است برای درمان دیگر را به یک اثر بهتری در کلیه.
پا حمام.
در حالی که حمام کردن پاهای بیماران با طب چینی، مواد فعال از داروهای چینی وارد بدن به رانندگی از چیزهایی غم انگیز و برای ترویج کلیه به تجدید. این یک راه امن تر و handier برای درمان بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است.
درمان فشرده سازی گرم.
در داغ فشرده سازی درمانی، منطقه Shenshu بیماران خواهد شد داغ با طب چینی فشرده شده است. پس از آن، ایمنی و کلیه توانایی خود درمان افزایش مییابد. بنابراین، کلیه آسیب دیده خواهد شد به تدریج و با خیال راحت بازسازی شده است.
زمانی که کلیه را تعمیر کرده است، عملکرد کلیه را اضافه شده است، و بیمار قادر به یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز است.
اگر شما علاقه مند به درمان به جای دیالیز به نارسایی کلیه هستند، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال شرایط بیماری شما و اطلاعات با ما تماس بگیرید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: